Friday, November 21, 2008

CINTA DI RUMAH HASSAN AL-BANNA


CINTA DI RUMAH HASSAN AL-BANNA

bismillAhirrohmAnirrohIm...

salam buat semua. salam dan lafaz maaf dari sy buat mereka2 yang telah menempah buku 'cinta di rumah hassan al-banna' dengan sy. sy tak tau nak kata apa, sy serahkan sume pada-NYA. harap2 buku tu akan tiba juga.

beberapa waktu dulu, henset sy dihujani sms bertanya tentang buku tersebut. begitu juga emel. sy jadi tercengang, tercengang kerna kenapa semua bertanyakan tentang buku yang sama? padahal sy sendiri baru dengar tajuk buku tersebut dan sy xde menjualnya. tertanya2 juga mengapa mereka bertanya pada sy. tapi, oleh kerna blog pondokbuku-rkukaudya tu memang sy dirikan khas untuk mereka yang antaranya mahu sy carikan buku2 yang sukar ditemui di kedai2 berdekatan, maka sy usahakan juga. (dan setelah sy cek, sy da tahu kenapa.he.terima kaseh buat adek tersebut, sekurang2nya buat pondok buruk sy tambah dikenali.he)

sy da buat tempahan, mula2 terus dari indonesia, tapi, beberapa kesulitan, menyebabkan sy tangguhkan menempah dari sana dan cuba mencari di dalam malaysia sahaja. dan alhamdulillah sy berjaya, bayaran pun telah dibuat, untuk memenuhi permintaan mereka2 yang telah menmpah dengan sy. tapi sadisnya...hingga kini, masih belum ada hasilnya. tiada respon baru yang sy dapat.

jadi, buat yang telah menempah, sy mohon maaf atas kelewatan buku itu, ianya bukan dari pihak sy. harap dapat sabar menunggu, dan harap dapat sama2 berdoa yang buku tersebut sampai dengan selamat dan segera.




1 comment:

Nur said...

salam ziarah kembali...

syukran sudi datang menyinggah, memang snow itu sangat indah..

saya sangat suka buku2 indon...hehhehe...ehm..entah bila lah saya dpt pula menghasilkan buku!

:D